2017

cu reduceri

Afla cat de bine este optimizat blogul tau!

Optimizarea unui site sau blog este ceva care ar trebui sa fie facut constant, fara indoiala. Daca vei face sau nu, este o alta poveste. Eu o data pe luna fac optimizarea pentru toate blogurile mele. Cu cat un blog sau site se incarca mai repede cu atat Google il apreciaza mai bine in ranking-ul (PR) ( bineinteles indeplinind si alte conditii, care Google le ananlizeaza la respectivul blog/site ).

Pentru a nu lungi vorba prea mult, sa mergem pentru a testa si a vedea rezultatul, introduce pagina ta aici WebPagetest, pune adresa URL a site-ului pentru a fi verificat ( dureaza aproximativ in medie 5 / 6 minute ).

Odata finalizat, rezultatele sunt foarte multe, vei afla cat de rapid sau cat de incet se incarca un fisier, o postare sau chiar un video daca el exista.

Da un click pe imaginea de mai jos pentru a vedea un exemplu de optimizare a acestui blog, in acest video vei vedea in partea stanga timpul de incarcare a blogu-ului ne optimiza iar in partea dreapta timpul de incarcare dupa optimizare.

8 comentarios:

  1. mia fost de ajutor mersi acesta este blogu meu http://multimedia-felyx.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Felyx, ma bucur ca ti- a fost de ajutor acest post.

    RăspundețiȘtergere
  3. salut am creat un logo cu programul xsara3d , spune`mi si mie te rog cum il pot adauga pe blog . sa fie oriunde , in orice sectiune se intra , la orice postare , la pagina home , sa fie undeva sus . mersi si astept un raspuns , daca se poate adauga. blog-ul meu este la inceput , iar acesta este www.bancurigeniale.blogspot.com . multam fain oricum :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut Alin, in primul rand am nevoie de dimensiunile acelei imagini logo(sau link-ul imagini), o sa-ti creez un cod html si dupa o sa iti arat cum trebuie adaugat.

    RăspundețiȘtergere
  5. imi poti lasa o adresa de contact te rog ? as vrea sa iti trimit animatia, eu nu ma pricep , i`m new :) si poate ai putea sa o modifici crezi ca ar fi ideal pt blog . mersi fain anticipat . doar daca se poate , daca nu , nu e nici o problema ,inteleg :)

    RăspundețiȘtergere
  6. As vrea sa multumesc public , domnului Constantin , care desi nu ne cunoastem deloc ,a avut placerea sa ma ajute :) . Multumesc inca odata , si toate cele bune . Sper ca de fiecare data cand am ocazia sa intru aici si sa mai trag cu urechea la cate un pont , pentru ca ai multe sfaturi si articole interesante . felicitari inca odata pentru munca depusa , si pentru ajutorul tau pentru toti cei care sunt sau au fost la inceput de drum . O zi faina in continuare va doressc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Alin pentru aprecierile tale si iti doresc toate cele bune sa ti se implineasca.

    RăspundețiȘtergere

Bine ai venit!
In continuare poti lasa mesajul tau.

Multumesc