2017

cu reduceri

BitDefender QuickScan analiza in 30 secunde

antivirus quickscanBitDefender vin in ajutorul nostru cu un nou scaner pentru detectarea virusilor din PC-ul nostru este asemanator cu Virus Total in ambele cazuri analiza calculatorului se face online.

Este un antivirus care realizeaza o verificare a sistemului operativ foarte rapid in cautarea de virusi sau alte infectii cum ar fi keyloggers.

Scaneaza, de obicei, in mai puţin de 30 secunde , trebuie doar să instalaţi un mic plug pe browser-ul tau si imediat va incepe scanarea.

Acest plug trebuie să fie instalate o singură dată şi este compatibilă cu Firefox, Internet Explorer, Chrome, Opera si Safari.Odată instalat, puteţi relua scanare în orice moment, cu un simplu click.

BitDefender oferă, de asemenea, posibilitatea de a integra antivirus pe site-ul tau printr-un widget, în acest fel vizitatorii tai să poată analiza rapid computerele lor. Vezi exemplul de mai jos.




Fa o analiza a calculatorului tau acum si vezi daca totul este ok clik aici

3 comentarios:

  1. Pentru mine BitDefenderul a fost o experienta neplăcută.Am incarcat o versiune de proba,de la un magazin virtual din Timişoara şi mi s-a blocat calculatorul.Inca nu il pot dezinstala,si trebuie sa il reformatez.Popa Ţeapă

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am o experienta foarte neplacuta cu bigdefenderul vostru.Am instalat bigdifender 2010 pentru proba,90 zile si mi s-a blocat calculatorul,acum lucrez in safe mod.Am luat programulde pe net ,de la un magazin virtual din timisoara.Nu pot sa il dezinstalez

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut Popa imi pare rau pentu ce ti s-a intamplat dar o parte din vina o ai tu! SI ITI spun de ce! acest program antivirua nu blocheaza nici un PC daca este descarcat de pe site-ul original probabil ca,ce ai coborat tu de proba este un site pirat si atunci imi pare rau pentru tine sunt riscuri pe care fiecare si le asuma.

    RăspundețiȘtergere

Bine ai venit!
In continuare poti lasa mesajul tau.

Multumesc