2017

cu reduceri

Cum se poate afla daca un site/blog contine virusi

Pentru a afla daca un site sau blog care ne este recomandat dar noi nu il cunoastem si dorim sa fim siguri ca nu contine visusi putem folosi un serviciu oline gratis cu ajutorul caruia in doar 60 secunde aflam daca contine sau nu visusi. URLVoid foloseste tehnologia de analiza antivirus de la Google Diagnostic, Norton Safeweb şi McAfee SiteAdvisor printre multe altele.

Ce trebuie facut?
Intri pe site-ul URL Void scri adresa de blog sau site care doresti sa o scanezi, apesi pe butonul "Scan New" si astepti rezultatul,daca un site sau blog contine virus il vei observa imediat in analiza facuta , un exemplu in imaginea de mai jos.

rezultat analiza scan antivirus

Poate te intereseaza! vezi aici despre ce este vorba!

8 comentarios:

  1. Draga Costel,
    eu sunt ca dependentul de heroina. Din ce primesc din aia vreau mai mult!
    M-am servit cu spam poison, care mi-a rezolvat aproape toate problemele, dar nu ai si ceva mai tare de atat? Fiindca vad ca trebuie sa iau masuri. Dispar spamurile si toate rahaturile, dar reapar cateva ore mai tarziu! Daca poti sa-mi recomanzi ceva mai 'strong" ti-as ramane vesnic recunoscatoare...am magnet la cretinii astia cu popup, malware spam virusi! Daca imi creste traficul, ma umplu imediat!Multumesc anticipat, Claudia

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Caludia cateva intrebarii: ce navigator folosesti? si ce antivirus? in functie de aceste informatii o sa incerc sa-ti raspund cat mai exact.

    RăspundețiȘtergere
  3. Folosesc Chrome si firefox, dar Chrome nu-mi detecteaza popup niciodata, daca vreau sa vad adevarata situatie, trebuie sa accesez din Fierefox, acolo imi apar popup-urile!Microsoft Security esentials! Inainte am avut Norton, dar permitea malware, desi trebuia sa nu! Mai am si Spyware Terminator si Superantispyware Profesional!
    Am cautat aseara pe la tine un firewall, dar ambele legaturi fusesera sterse din pacate! Am luat unul de pe net, nu stiu cat este de bun Zone Alarm!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bun in cazul acesta daca folosesti Firefox trebuie sa descarci un complement numit Adblok Plus 1.3.5 (se instaleaza pe bara de navigare) cu ajutorul lui blochezi absolut tot ce este publicitate ne dorita . ACUM descarca de aici noua versiune de antivirus AVAST este gratis pentru un an de zile , este foarte bun eu il folosesc de 2 ani si nu ii scapa nimic, incearcal si tu.

    http://nouwidget.blogspot.com/2011/02/noua-versiune-de-antivirus-avast-60945.html

    SUCCES

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc foarte mult!L-am instalat, dar cred ca asta ma va ajuta mai mult la surf ca blocheaza reclamele altora si implicit imi va merge surful!
    Intrebare ; De instalat pe blog, asa cum este spam poison, ca sa nu permita altora sa-mi mai bage reclame/. Pentru protectia blogului?Am ajuns culmea deparazitarii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Lasa aici directia ta de blog sa vad ce ai instalat pe el de iti apar atate probleme.

    RăspundețiȘtergere
  7. http://realovestory.blogspot.com
    http://wifetotheskillet.blogspot.com

    Am constatat ca daca apas pe butonul ala de la spam poison se curata, insa peste noapte se lipesc alte popup-uri. Unde mi-a aratat ca este din cauza vreunui banner, am eliminat bannerul!
    Iti multumesc inca odata, raman un fan inrait! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Claudia am verificat cele doua blog-uri , unica solutie este sa elimini pe rand cate un banner si in special cele de trafic si sa vezi care iti adauga pop-us.Eventual lasa-mi un ID de messenger sa vorbim mai usor. Trimite adresa aici: costan14 @ gmail.com. O zi buna.

    RăspundețiȘtergere

Bine ai venit!
In continuare poti lasa mesajul tau.

Multumesc