2017

cu reduceri

Lasa PC-ul sa citeasca un text in locul tau

lasa pc-ul sa citeasca un text in locul tauTextAloud v3.0.8 acest program este capabil sa citeasca un text care l-ai selectionat , citeste e-mail sau orice alt document ales.

Trebuie doar să copiezi textul pe care doresti sa il reproduca TextAloud şi apoi lipeste-l în fereastra programului.

Poti configura programul de a citi automat orice text copiat în clipboard-ul Windows.

TextAloud poate salva textul reprodus în fişiere MP3 sau WAV, astfel încât să le putem accesa oricând dorim fără a fi nevoie să re-utilizam programul.

Cu acest instrument simplu iti poti odihni ochii în timp ce continui să utilizezi computerul.

Marime fisier 16.8 MB | Inglés |Compatibil Win 95/98/ME/NT/2000/XP/Vista/7
Descarca de aici: TextAloud v3.0.8

9 comentarios:

  1. dar asta citeste in engleza si eu vreau sa traduca in ronma sami citeasca cu text in romana si sa vorbeasca in romana

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Stefan,dupa cum se stie un program de traducere, clar va traduce sau citi dintr-o limba in alta si in cazul acesta programul cititor nu citeste si reproduce un text din aceasi limba ,doar din limibi diferite.

    RăspundețiȘtergere
  3. salut din nou Constantin, dedi pana la urma acest program poate fii setat ca eu sa adaun un text in romana si el sa mil citeasca-cante in romana si sa mil faca in format mp3 ca sal pun pe tel
    imi poti da un raspuns maio concred si mai exact multumesc mult
    e super siteul tau ca am aplicat din ce ai tu am pus si la mine pe blog http://stefanvideotutoriale.blogspot.com/ poate iti dai si tu o inpresie cam ce ar trebui facut si cam cat mai am de munca pana sa fie bun

    RăspundețiȘtergere
  4. Stefan,acest program nu poate fi modificat, in ce priveste blogul tau sincer trebuie sa lucrezi mult la el, un sfat daca imi permiti, intr-o postare scrie si tu un text explicativ despre imaginea sau bannerul adaugat. Nu este suficient sa adaugi imagini sau bannere publicitare fara o descriere,nu-ti serveste prea mult,vei pierde si acei putini vizitatori care au trecut sa-ti vada blogul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut, Constantin, da stiu ca nu e pre ingenios blogul meu dar vad ce ai facut tu pe al tau si incerc sa pun mereu cate ceva mai nou dar as sa pun si eu foldere din acelea cum ai tu in partea dreapta ca fiecare sa aiba alt continut ma poti ajuta cam cum sa fac asta Multumesc mult !!! UN PASTE FARICIT

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut Stefan,Paste fericit tie si celor dragi. Vorbim dupa sarbatorile de Paste.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pana la urma citeste si texte in romana sau nu?

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu situ ce sistem de operare are PC-ul tau! Daca imi spui, o sa verific daca programul este compatibil cu ce ai tu.

    RăspundețiȘtergere

Bine ai venit!
In continuare poti lasa mesajul tau.

Multumesc