2017

cu reduceri

Ce valoare are contul tau de Twitter ?

afla cat valoreaza contul tau de twitterNu-mi amintesc site-ul, dar a existat o pagină care ne-a dat valoarea aproximativă a blog-ul nostru, am crezut întotdeauna că valoarea pe care orice aplicaţie poate ne va ajuta sa stim cat valoreaza munca noastra.

Tweetyam este o aplicaţie care ia în considerare numărul de tweets, numărul de adepţi şi numărul de fanii, si pe baza acestor date, vom vedea cât de mult sau de putin valoreaza contul nostru de Twitter.

Contul meu are acum o valoare de € 1,113.74 aşteptam mult mai puţin din cauza activităţii mele reduse pe Twitter. Verifica si tu de curiozitate ce valoare are contul tau de Twitter! click aici Tweetyam

Lasa un comentariu daca ti-a placut aplicatia.

2 comentarios:

  1. Daca tot ai publicat scorul tau..il publici si eu pe al meu ...se pare ca am apostolmariusem 's
    5,710.01 €...binisor

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari!Apostol Marius-e continua si mareste valoarea contului tau pe twitter.

    RăspundețiȘtergere

Bine ai venit!
In continuare poti lasa mesajul tau.

Multumesc