2017

cu reduceri

Gadget pentru un formular de contact pe blog


formular de contact
Contact Email este un gadget care se poate include în bara laterală sau oriunde pe blog-ul şi ofera un formular de contact usor si gratuit.

Se poate configura dimensiunea (inaltimea si latimea),culoarea,in grafica poti modifica textul dupa cum doresti, plus este disponibil în mai multe limbi şi include un filtru anti-spam.

Codul poate fi obţinut de la Clearspring.com, Widgetbox.com sau de la Google.

Când ai terminat, copiaza codul şi lipesti intr-un nou gadget HTML sau direct intr-o postare noua. Rezultatul este urmatorul:

5 comentarios:

  1. Ma bucur ca am gasit acest site...este super.
    Sunt incepatoare nu am stiut unde sa scriu...am considerat ca este bine aici.
    Te rog din suflet iubesc omuletul de la comment's,
    poti sa-mi spui cum il adaug si eu?
    Pur si simplu as comenta peste tot numai sa-l vad.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut ME, cu parere de rau te anunt ca in noile formate de la bogger sau blogspot nu se mai poate introduce in comentarii linia de cod html care am folosito aici.

    RăspundețiȘtergere
  3. am reusit sa fac ceva ...un pic nu se compara..pe ultimul post al blogului http://atelierhobby.blogspot.ro/

    Oricum iti multumesc pentru cate lucruri am invatat aici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari! orice inceput este greu dar in timp lucrurile vor devini accesibile.

    RăspundețiȘtergere

Bine ai venit!
In continuare poti lasa mesajul tau.

Multumesc