2017

cu reduceri

Knowledge Graph - marea noutate de la Google

Noua functie, numită Knowledge Graph, va face căutarea "mai umană", anunţă Google, într-o postare pe blog.

Vicepreşedinte al Google, Amit Singhal a încercat să explice ce înseamnă aceste Knowledge Graph. Potrivit acestuia, motorul de căutare nu se va rezuma la a asocia cuvinte cheie, ci va încerca să înţeleagă ceea ce cauţi de fapt. Prezentăm pe scurt principalele schimbări:

Singhal dă un exemplu. Sintagma "Taj Mahal". Dacă dai acum căutare pe Google, ţi se vor afişa, cel puţin pe primele pagini, informaţii despre monumentul cu pricina. Însă Taj Mahal este şi numele unui artist laureat cu premiul Grammy sau a unui cazinou din Atlantic City. Sau numele unui restaurant indian.

Aceasta funcţie a Google îţi va afişa toate aceste posibilităţi, în dreapta paginii de căutare.



Schimbarea cea mai importantă este relaţionarea pe care Google o va face între căutarea ta şi alte căutări. Dacă vei căuta, de exemplu, "Leonardo da Vinci", Knowledge Graph îţi va oferi colecţia de picturi a lui Leonardo, dar şi o serie de alţi pictori renascentişti, buna treaba nu?

Mai interesant, motorul de căutare va fi capabil, speră compania, să răspundă pur şi simplu la întrebări. "Care sunt cele mai adânci 10 lacuri din Africa?", ar putea fi întrebarea la care Knowledge Graph să vină cu răspunsul exact, în lipsa unui articol pe internet care să fi tratat acest subiect si exemplele pot continua.

2 comentarios:

  1. interesanta si aceasta postare si ideie nu este rea de loc sa vaedem cum va fii defapt !

    Mult succes in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu siguranta, situatia va fi mai buna cu noile reguli google.

    RăspundețiȘtergere

Bine ai venit!
In continuare poti lasa mesajul tau.

Multumesc