2017

cu reduceri

Gazduire speciala Christmas

 Vrei sa ai pagina ta web si cauti un domeniu, gazduire sau ambele la un pret rezonabil? nimic mai simplu serverele de la DespreGazduire.Ro iti ofera la cel mai bun pret aceste servicii, garantate 99,9% online.

Foloseste cupoane de reducere cadou cu numarul: FF59CCD si vei avea autoamat o reducere de 10% din intreg pachetul de cazduire.

Sa lansat noul modul de Reseller Plati prin SMS pentru whmcs. Acum ai posibilitatea de a-ti plati factura si prin sms automatizat. Pentru toate detaliile tehnice click pe imaginea urmatoare.

Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

2 comentarios:

  1. Salut din nou,am gasit mai de mult u script care aparea un patrat in care puteam sa adaug 2,3,4imagini cu link diferit si ele se miscaude jos in sus doar in acel patrat de 100x100 parca era mai stii cumva cum se chema sau poti sa imi dai link mersi mult

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau Stefan, am avut un script in genul asta dar nu mai poate fi folosit, motivul? l-am avut gazduit pe un site online si acesta sa inchis, greseala mea a fost ca nu am salvat codul de script in PC. Daca gasesc ceva asemanator cu siguranta va fi postat pe acest blog.

    RăspundețiȘtergere

Bine ai venit!
In continuare poti lasa mesajul tau.

Multumesc