2017

cu reduceri

Ai nevoie de servicii SEO?

Sa vorbim in aceasta postare despre SEO (Search Engine Optimization), optimizare pentru motoarele de cautare: Google, Yahoo, AltaVista etc...

De ce trebuie sa tinem cont de aceste informatii? Simplu daca ai un site/blog nou creeat sau ai un site/blog ce are un an de zile de cand a fost lansat si nu primeste decat 5-6 vizite pe zi, si te intrebi oare de ce nu este vizibil in motoarele de cautare? raspunsul este foarte simplu, nu este bine sau de loc optimizat SEO!

Doresti ca site-ul/blog-ul tau sa apara pe prima pagina in Google,Yahoo sau Bing? Aceasta pagina fiind vizitata de sute de mii de persoane zilnic! ei bine pentru acest lucru ai nevoie de servicii SEO profesionale de optimizare si promovare, servicii care iti vor plasa site-ul in top.

Va explic ce am patit eu: La sfarsitul anului 2012 am observat la unul dintre site-urile mele o scadere dramatica de vizite unice ( mentionez ca acest site este cel mai valoros pentru mine, deoarece, cu el imi castig existenta luna de luna ), rapid am incercat sa aflu ce s-a intimplat si dupa cateva zile de cautari rezultatul a fos acelasi adica, nu am aflat ce probleme impiedica site-ul sa apara pe prima pagina!!!

Timpul trecea si eu pierde-am bani zilnic asa ca, am luat hotararea de a cauta un site specializat in domeniu, si am gasit Target Web, nu mare mi-a fost surpzica cand, dl. Iulian Ghisoiu de la Optimizare.Biz m-au anuntat ca, datorita unor schimbari clar, facute de mine in urma unor upgrade am dat peste cap parametri robot.txt printre altele!

In consecinta: Descrierea Meta – meta name=”description” content=”descriere”, Cuvintele cheie- meta name=”keywords” content=”cuvintele, cheie” si cateva pagini blocate pentru robotul motoarelor de cautare, intr-un cuvant a fost un dezastru.

Problema mea a fost rezolvata in decursul a cateva zile, in prezent site-ul meu se afla pe prima pozitie de pe prima pagina in Google, Target Web Advertising  folosit a dat rezultate si multumesc pe aceasta cale. Daca esti intr-o situatie asemanatoare sau esti la inceput de drum cu afacerea ta si vrei sa fi sigur ca vei avea succes apeleaza cu incredere la www.optimizare.biz. este de asemenea prezent si pe Facebook sau Twitter.

2 comentarios:

Bine ai venit!
In continuare poti lasa mesajul tau.

Multumesc