2017

cu reduceri

Petrecerea nuntii mele

 Petrecerea nuntii mele au fost una nu foarte mare aproximativ 100 de invitati, a fost una mai restransa din punctul meu de vedere, una mai micuta dar cocheta. Ea a fost organizata de mine si sotul meu in cele mai mici detalii, incepand cu cununia civila si terminand cu petrecerea de seara.

 Am ales si cele mai mici detalii cocardele, rochiile domnisoarelor de onoare si papioanele cavalerilor in ton cu ele, prajiturile si tortul, culorile in care am aranjat sala, si florile de pe masa, absolut tot. Petrecerea a fost una frumoasa, invitatii s-au simtit bine, mancarea a fost laudata si prajiturile de la candy bar parca dispareau ca prin minune.

 La petrecere in locul unei formatii nunta am avut un dj, si cred ca acest lucru pe mine m-a afectat putin mai mult, am ales un dj si nu o formatie nunta nu dintr-un motiv voit ci din simplul fapt ca respectiva formatie nunta Bucuresti pe care o angajasem avusese un accident inainte de nunta si nu mai puteau canta. Va dati seama ca pe ultima suta de metri nu puteam gasi o formatie nunta Bucuresti pret care sa fie disponibila.

 Pot spune ca am avut aici putin nenoroc, insa si dj-ul ales a creat o atmosfera foarte buna, si desi invitatii nu era numai tineri toti s-au simtit bine si s-au distrat pana dimineata.

Sper ca la urmatoarea petrecere pe care o vom face, botezul sa putem recupera ce am pierdut, sa pot avea formatia Bucuresti cea pe care nu am avut-o la nunta ca sa imi iau revansa.

 Este intr-adevar o diferenta fata de muzica mixata de Dj si cea a unei formatii nunta Bucuresti, iar sfatul meu pe care vi-l ofer din tot sufletul este in cazul in care va permiteti si va doriti cu adevarat sa spuneti Da unei formatii nunta Bucuresti pret intotdeauna.

0 comentarios:

Trimiteți un comentariu

Bine ai venit!
In continuare poti lasa mesajul tau.

Multumesc