2017

cu reduceri

Servere dedicate

Mi-a spus un amic a apelez la datacenter Appnor.ro. A spus ca cei de aici au pentru mine cele mai bune oferte. Cei de la Appnor au reprezentanta chiar si la noi in tara asa ca pot oricand sa intru in legatura cu ei. Eu detin foarte multe site-uri mari si as avea nevoie de ajutorul unei firme de specialitate, in special datacenter, pentru a urca toate site-urile pe un server dedicat. Este foarte mult de munca si eu nu am timpul necesar pentru a pune la punct toate detaliile. De la un amic am aflat si eu de ofertele celor de laAppnor.ro asa ca vreau sa il recomand mai departe. Intra si tu pe site-ul lor si vezi cele mai bune preturi la inregistrare domenii, gazduire web, servere dedicate si multe altele. Abia astept sa intru in legatura cu cei de la acest site pentru a transfera la ei toate domeniile. Este o firma serioasa cu colaborari in strainatate asa ca pot avea incredere in ei.

Va recomand vezi oferta sau click aici .

0 comentarios:

Trimiteți un comentariu

Bine ai venit!
In continuare poti lasa mesajul tau.

Multumesc