2017

cu reduceri

Huse pentru telefoane mobile

Cel mai greu lucru atunci cand ai un lucru este sa il protejezi cat mai bine de tot ceea ce se afla in jur, acum ceva timp am achizitionat un Samsung Galaxy Note 3 si din cauza faptului ca a ajuns pe mana nepotelei mele s-a ales cu o mica zgarietura pe carcarsa, ce este drept nu ii cumparasem o husa pentru ca am considerat ca nu o sa imi cada mie, dar dupa incident am inceput sa imi caut una.

Am descoperit cu ajutorul prietenilor site-ul celor de la Vetter, bine dupa ce in prealabil am citit reviewrile de pe site-ul emag, acolo am descoperit mai multe tipuri de huse dar am ales sa ma opresc asupra celor personalizate in functie de sezon. Adica ce este mai frumos decat un telefon cu o husa personalizata? Am ales sa achizitionez doua huse, este vorba de Butterfly si de City, le-am luat pe amandoua de la Vetter pentru a putea face mereu schimb intre ele, atunci cand vreau sa schimb aspectul telefonului meu.

Prima husa cumparata m-a ajutat sa imi protejez telefonul inpotriva multelor accidente de care are parte si in acelasi timp mi-a schimbat aspectul telefonului. Fiind un produs premiu la un pret accesibil pentru oricine si care te face sa te indragostesti imediat de el.


Inca de cand am primit-o am si asortat-o telefonului si de atunci sunt de nedespartit, pur si simplu are acele spatii speciale pentru butoane si nu este necesar sa o scot atunci cand lucrez cu telefonul. Produsul este foarte util pentru orice, pentru ca Vetter este o firma ce pune accent pe inovatie si pe impresionarea clientului, beneficiind de o tehnologie de ultima ora si de un aspect de invidiat.

Designe-ul este unul spectaculos, am ales o husa care imbina natura cu fauna si pur si simplu nu ma mai pot desparti de ea, culorile sunt foarte reale. Este unul dintre accesoriile foarte bine gandite pentru gangeturi, pentru ca trebuie sa recunoastem ca ne dorim cu totii sa avem o protectie cat mai mare a gadget-urilor utilizate.

Pentru mine este foarte utila mai ales ca mai umbla si nepotica mea cu el si nu pot fi mereu atenta unde este pus sau cine il foloseste. Raportul dintre calitate si pret a fost unul bun, adica am primit ceva de o foarte buna calitate pentru suma de bani pe care am platit-o. Ambele huse sunt foarte din punctul de vedere al utilitatii si pe deasupra au un design care te cucereste inca de la inceput. Chiar daca momentan telefonul meu va ramane cu ceea City voi stii mereu ca mai am una de rezerva.

 Nu mai trebuie sa va specific cum se foloseste pentru ca probabil deja stiti, se pune pe telefon si il protejeaza de lovituri, accidente si multe altele. Toate aceste lucruri sunt posibile datorita produselor realizate de cei de la Vetter, ei pun foarte mult accent pe crearea de produse noi care sa satisfaca tot mai multe dintre cerintele pietei, avand grija sa le asocieze si un desing special.

Voi ce produse vreti sa cumparati?

0 comentarios:

Trimiteți un comentariu

Bine ai venit!
In continuare poti lasa mesajul tau.

Multumesc