2017

cu reduceri

Mereu la moda cu Answear

Sunt o impatimita a hainelor de brand. Imi place mereu sa imi innoiesc garderoba cu haine noi si la moda. Bluzele, fusetele sau jeansii nu lipsesc niciodata din dressing-ul meu. Le achizitionez in functie de tendinte, dar si de ocaziile la care particip. In general adopt un stil smart casual. Noua mea preferinta in materie de magazine de unde imi achizitionez obiectele de imbracaminte este site-ul Answear.ro. Aici colectiile se schimba mereu, au foarte des reduceri substantiale si gasesc haine superbe de la designeri mari, la cele mai bune preturi.
    Una din categoriile mele preferate de pe site este cea unde gasesc fuste dama. Poti gasi fustite casua,l dar si elegante de la marci renumite precum Calvin Klein, Adidas sau Tommy Hilfiger. Pentru tinutele mele smart casual am ales anul acesta mai multe modele.
    De exemplu, extrem de interesanta si eleganta, mi s-a parut fusta de la Haily’s de culoare gri, plisata, realizata din poliester. Aceasta poate fi asortata intotdeuna cu un tricou cu imprimeu in culori ceva mai vesele, dar care sa se potriveasca cromatic, sau cu o camasa de jeans. O alta fusta care m-a atras este cea Adidas Originals, alba, cu buline negre. Aceasta merge extraordinar de bine cu o camasa cambrata, cu maneca scurta tip capac. Aceasta combinatie va da oricarei doamne sau domnisoare un are vintage, in stilul anilor ‘50. Tinuta se inspira practic din outfit-ul pe care il poarta Audrey Hepburn in iconic-ul film “Vacanta la Roma”.
    Fusta Cross de la Mango de culoare verde, cu imprimeu, este ideala daca doriti sa adoptati o tinuta boho de inspiratie gispy. O puteti asorta intotdeauna cu o bluzita pana in talie. Desigur, luati-va din timp masuri pentru a avea un abdomen plat in vara asta, deoarece aceasta tinuta nu merge decat daca aveti o talie perfecta.
    O alta categorie care imi place foarte mult este cea de jeansi sau blugi. Poti alege din diversitatea de blugi de la Answear in functie de preferinte. Ce mi-a atras atentia pentru acest sezon sunt blugii de la Answear de culoare roz prafuit, skinny, cu uzuri decorative. De cativa ani, aceste uzuri decorative sunt in topul preferintelor multor case de moda, dar si a impatimitilor de fashion. Pentru a obtine o tinuta smart casual puteti asorta o astfel de pereche de blugi cu o camasa alba si o pereche de pantofi cu toc verzi sau albastri. Efectul va fi cu siguranta unul wow. Si daca mai adaugati si un colier statement, veti fi cu siguranta o aparitie.
    Pentru ca vine vara, ramanem tot pe nuante deschise si am ales inca o pereche de blugi de culoare alba. Este vorba de jeansi Minni de Review. Sunt tot skinny, insa fara uzuri. Sunt simpli pentru doamnele care doresc un look mai clasic si conventional.
    Indiferent de alegere, sunt convinsa ca pe Answear veti gasi tot ceea ce va doriti pentru a va completa garderoba si pentru a fi mereu la moda.

0 comentarios:

Trimiteți un comentariu

Bine ai venit!
In continuare poti lasa mesajul tau.

Multumesc